Elastix Call center ( Çağrı Merkezi ) Sistemi ve Özellikleri
Elastix Çağrı Merkezi Sistemi, Elastix IPPBX Sistemi nin tüm
özelliklerini içerir ,
Otomatik dış arama modülü ile agentlerin ( Personellerin ) numara
tuşlamasına gerek kalmadan sisteme toplu şekilde numaralar
yükleyerek , aranıp telefona cevap veren kişilerin müsait olan
agentlere ( Personellerin ) aktarılması ,
Web tabanlı Çağrı Merkezi yönetimi, ses kayıt dinleme ve Aktif
görüşmeyi Canlı Dinleme ,
Web tabanlı agent ( Personel ) arayüzü ile agentin ( Personel )
konuştuğu müşteri ile adres, not vb. bilgileri kaydedebilmesi ,
Uzak agent ( Personel ) desteği ile ofis dışından çalışma imkanı (
Home Agent ) ,
Kuyrukta bekletme, sıra bilgisi verme, dahili gruplama ,
Mola ve takibi ,
Proje / Müşteri bazlı karşılama ve kuyruk yönetimi ,
Elastix Sesli Mesaj ve Sesli Antek Modülü Özellikleri
Elastix Sesli Mesaj ve Sesli Antek Modülü Elastix Çağrı Merkezi
Sistemi ile Elastix IPPBX Sistemi nin tüm özelliklerini içerir
Sisteme toplu şekilde numaralar yükleyerek aranıp telefona cevap
verenlere bir anons dinletilerek sadece ilgilenen kişilerin tuşlama
yaparak müsait olan agentlara ( Personellere ) aktarılması
Sisteme toplu şekilde numaralar yükleyerek aranıp telefona cevap
verenlere bir anons dinletilerek arananların tuşlama yaparak,
tuşlama yapanların listelenmesi yada birden fazla tuşlama seçeneği
verilerek anket yapılabilmesi
Eş zamanlı 50 gsm numarası aranarak 1 saat gibi kısa sürede içinde
12.000 kişiye 15 sn. lik sesli mesajınızı sadece 250 TL voip
maliyeti ile ulaştırıp, mesajınızdaki tuşlama seçeneğiyle birçok
sadece ilgili müşteri kitlesi edinilebilir.
iletişim www.elastixturkey.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder