5 Temmuz 2013 Cuma

Elastix Call center ( Çağrı merkezi )

Elastix Call center ( Çağrı Merkezi ) Sistemi ve Özellikleri

Elastix Çağrı Merkezi Sistemi, Elastix IPPBX Sistemi nin tüm özelliklerini içerir ,
Otomatik dış arama modülü ile agentlerin ( Personellerin ) numara tuşlamasına gerek kalmadan sisteme toplu şekilde numaralar yükleyerek , aranıp telefona cevap veren kişilerin müsait olan agentlere ( Personellerin ) aktarılması ,
Web tabanlı Çağrı Merkezi yönetimi, ses kayıt dinleme ve Aktif görüşmeyi Canlı Dinleme ,
Web tabanlı agent ( Personel ) arayüzü ile agentin ( Personel ) konuştuğu müşteri ile adres, not vb. bilgileri kaydedebilmesi ,
Uzak agent ( Personel ) desteği ile ofis dışından çalışma imkanı ( Home Agent ) ,
Kuyrukta bekletme, sıra bilgisi verme, dahili gruplama ,
Mola ve takibi ,
Proje / Müşteri bazlı karşılama ve kuyruk yönetimi ,

Elastix Sesli Mesaj ve Sesli Antek Modülü Özellikleri

Elastix Sesli Mesaj ve Sesli Antek Modülü Elastix Çağrı Merkezi Sistemi ile Elastix IPPBX Sistemi nin tüm özelliklerini içerir
Sisteme toplu şekilde numaralar yükleyerek aranıp telefona cevap verenlere bir anons dinletilerek sadece ilgilenen kişilerin tuşlama yaparak müsait olan agentlara ( Personellere ) aktarılması
Sisteme toplu şekilde numaralar yükleyerek aranıp telefona cevap verenlere bir anons dinletilerek arananların tuşlama yaparak, tuşlama yapanların listelenmesi yada birden fazla tuşlama seçeneği verilerek anket yapılabilmesi
Eş zamanlı 50 gsm numarası aranarak 1 saat gibi kısa sürede içinde 12.000 kişiye 15 sn. lik sesli mesajınızı sadece 250 TL voip maliyeti ile ulaştırıp, mesajınızdaki tuşlama seçeneğiyle birçok sadece ilgili müşteri kitlesi edinilebilir.

iletişim www.elastixturkey.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder